Publicat în carte, cultura, diverse, ela roseni, lectură, literatura, music, poezie, world culture

Benjamin Zephaniah – un poet pe care l-am îndrăgit de cum i-am citit primele versuri

 Normal, în cele din urmă mi-am făcut card la bibliotecă. S-a nimerit să fie Burnt Oak Library.  Se află la câteva staţii de Edgware, zona unde am două „case” în care sunt „cleaner”.   După ce am poposit cam 20 de minute la raftul IT şi PR am căutat „shelf”-ul poeţilor. Cam sărăcuţ… Însă această sărăcie mi l-a scos în cale pe Benjamin Zephanian, un poet rebel pe care l-am îndrăgit de cum i-am citit primele versuri din cartea Too Black, Too Strong. Acum citesc Propa Propaganda. Nu ajunge că scrie cum scrie. Mai şi cântă… Şi ţine speech –  uri despre poezie şi despre… Republica Engleză. Mărturisesc că ăsta ar fi „dezacordul” dintre mine şi el… În rest, sunt îndrăgostită „lulea” de poeziile lui…

His website

Găsiţi mai multe pe YouTube

DSCN7028              Eu, ieri, în Regent’s Park…

 

35 de gânduri despre „Benjamin Zephaniah – un poet pe care l-am îndrăgit de cum i-am citit primele versuri

    1. Vine, a venit chiar mai târziu când un căţel s-a aşezat lângă mine, şi pe când mă pregăteam să „ne fotografiem” potăiuţa parcă a ghicit ce vreau să fac şi dus a fost! 🙂

  1. Pingback: Reflexii: Fotograf

Lasă un comentariu