portretul unei zile

pe maestrul olar din albumul greciei
l-am întâlnit în parc l-am rugat să-mi facă un om de zăpadă
la roata lui norocoasă
 
i-am luat tăbliţa cu mărturiile celor cărora le descoperise
peisajele interioare din inimile lor
am luat-o pe genunchi şi am citit o noapte şi o zi
a doua zi şi a doua noapte te-am cunoscut mai bine
iar lângă masa unde am vorbit despre spaţiile marine
despre întinderile pustii ale insulelor fără vară
omul de zăpadă din lut săpa după rădăcinile lui de gheaţă
 
e destul de limpede ce a urmat aşa că nu voi mai scrie aici
un text literar despre o noapte în doi lângă un om de zăpadă
s-au scris atâtea texte despre nopţile unora altoara ba
unii au scris despre intimitatea lor în cele mai nedelicate moduri
iar lumea îi iubeşte îi aplaudă le cumpără cărţile parcă
pe undeva ne este frică de sensibilitate căruia îi spunem sirop
ne este greaţă de ea
de aceea nu mai vor oamenii de zăpadă să fie alături de noi
îşi iau paşaport pentru civilizaţiile îngheţate
unde oamenii stau lângă oamenii de zăpadă
le toarnă ceai când ei vorbesc  despre spaţiile marine
despre întinderile pustii ale insulelor fără vară…
 
Marinela Şerban, London
 
Aici am creat primul meu „textile design…🙂
 
oameni de zăpadă cărora le urez de pe acum „la mulţi ani!” pentru 2013: celucrufrumos   ivanuska   zamfirpop   almanahe   bibliodevafiliala3   tabara-frontiere  lisandrulisandru  xxlweblog elenaniculescu  ragnarslife  turistclujan ipunct  workofday  prgoodadvice  revistapensionarul  nscutaru  bloglenesrau  flaviusobeada  convietuire soseta-cu-povesti  locultausubsoare worldofsolitaire   adinab   anausca  stropidesuflet  cammely  va-invit-sa-cream-un-blog  piratulcinefil  chelarumihaela  rooana  rokssana teonegura   lunapatrata   rebelul  naomikko   simplyuniqueword  tu1074  childagain  kiusimus fluxnews  lafeeblanche
 alexandrudanromania   garapantrudoi  popateapa arthurelu  gabrielailies calatoriifestinalente natycalinescu   imaginecontinua  cheiatemporale   cristimoise  ratzone  cartifaine  corinalazarescu  atdoru   
 
 

29 thoughts on “portretul unei zile

  1. Gabriela

    Omul e mereu in cautare de iubire si nu toti sunt cu inimile inghetate, discutand despre tinuturi fara vara. Poate avem nevoie si de acei oameni reci ca sa ne intelegem pe noi si sa fim mai calzi si mai deschisi cu cei din jur.
    Sa ai Sarbatori fericite, Ella!

  2. Carra-ca-zapada

    la multi ani caldurosi, le transmit in direct de la gura sobei (atentie la soba mea: „zibro”), tuturor oamenilor de zapada (puritate la egalitate cu zapada alba-ca-zapada), sau… un calduros la multi ani, Ela-ca-zapada…

  3. Carra

    la multi ani caldurosi, le transmit in direct de la gura sobei (atentie la soba mea: „zibro”), tuturor oamenilor de zapada (puritate la egalitate cu zapada alba-ca-zapada), sau… un calduros la multi ani

  4. Greenfield Staff

    Multumesc frumos pentru gandul bun si un La Multi Ani din toata inima iti doresc!
    Ce ne-am face fara ping-back? N-am mai sti nimic unii de altii pe bloguri!🙂

Lasă un răspuns

