Duium de beznă

Nah, că iar s-a lăsat întunericul și eu încă stau spânzurată de nimicurile zilei. Puzderia de secunde care au trecut s-au izgonit una pe alta, iar eu mă uit în urmă și îmi dau seama că nu am dus la bun sfârșit ce mi-am propus astăzi. Și nu am dus la bun sfârșit ce mi-am propus ieri, în schimb, au încolțit în mine niște ciocuri de păsări de septembrie pe care le îngrop cu ceremonie în cutia trotinetei. Nu de alta, dar astăzi când am deschis ochii, lângă mine eram eu, o rivală!🙂

Acum că am stârnit vântul, pot decolora pădurile din hârtie creponată și pot semna în alb pentru definiții și teoreme ale inimii.

Unii se pregătesc să dea foc țării! Încerc să adorm pentru a crea o relație cu personajele din visul de joi seară. Scrisesem un capitol de roman în somn, am un subiect, un ritm de lucru și o prigorie de nisip pe care o pot câștiga le festivalul celor care scriu în somn. Mi-aș dori să merg într-o livadă cu vișini. Mi-o doresc din tot sufletul. Într-o vreme, în livada bunicilor erau 35 de vișini. Acum în visul meu sunt 35 de vișini, o prigorie și niște lupi fioroși din ceară.

Suntem asigurați că dacă Rusia va închide robinetul la gaze, backgroundul nostru psihologic nu va avea de suferit: avem gaz și pentru export. Așadar, nimeni nu ne poate lua poezia din registrele minții

Absolut încântătoare misiunea de a hoinări pe străzi fluierând până ni se vor usca lacrimile. Ne lipim de buze decorații mototolite apoi ne facem covrig în jurul luminii din pubul unde ne prindem de capătul zorilor

În foișorul meu de apă au înverzit pui de prigorie florilor de salcâm le-au crescut aripi în foișorul meu de apă s-a prăbușit un sfinx de iarbă sau ceva ca un sfinx…

Londra, 16 septembrie 2014

duium de bezna

12 thoughts on “Duium de beznă

  1. nuclearrr

    Ela! In sfarsit, in sfarsit!
    Am un singur visin la curte, dar sunt preafericit si cu dansul.
    In vis , doamne, ce minunatzii scriem!
    Raman pe partea cealalta a lumii..
    A, si rusii, si gazele! SA ne bucuram de ultima splendoare estivala..
    Ce faci??

    • elaroseni

      Vezi tu postarea de mai jos, aia cu 16 iunie!🙂
      Mai bine decât eram acum doi ani! Dar se poate și mai bine… Asta tot încerc și nu sunt deloc descurajată!
      Îmi place țara asta cețoasă și nepăsătoare! Te pune pe treabă. Scoate din tine tot ce-i adormit. O simți cum te scormonește și-ți spune: ”Hai, hai în arenă! A mai început o zi! Ce faci? Te așteptam!” Ajunge să ieși în stradă, să te contopești cu furnicarul de oameni, să nu mai fi al tău! Doamne, cum mai prețuiești apoi fiecare clipă de intimitate!🙂 Cât de matusalemice îți par momentele în care poți medita!🙂 Sper că ești bine, prietene!

  2. nuclearrr

    Au trecut doi ani. Nu se poate. Dzeule.
    Nici nu-mi imaginez ca te-ai da vreodata batuta .
    Stiu cum e. Lumea dinamica, in actiune, care-ti transmite impulsul de a fi activ, de a face..Cand sunt in pasele mele de „agitat”, ma bucur de orice, chiar prea mult. TU ai nevoie de intimitate…Eu lupt cu latura mea primejdioasa:)..Draga mea, sunt binisor, nu trebuie sa ma laud:)
    Ma bucur sa te citesc iar..

    • elaroseni

      Dacă ești binișor, înseamnă că e… ceva. Nu o dată m-am gândit la tine. Nu o dată mi-au trecut prin minte minunatele scrieri ale celor din listă. Îmi lipseau. Însă veneam atât de obosită, sau învățam mereu cum să construiesc websituri și tot soiul de chestii tehnice, încât adormeam, cum s-ar spune… pe mine🙂 Cred că în doi ani am scris vreo 20 de poeme, nu mai mult. Mă rugam la Dumnezeu să nu-mi ia poezia din mine… Și cred că nu mi-a luat-o. Da, au trecut doi ani… Nici nu am simțit cum.

  3. nuclearrr

    Mi-ai ghicit gandul. Ai raspuns la intrebarea pe care ti-am pus-o in gand. O, nu, poezia nu piere din noi chiar atat de usor..
    Eu am avut un pic mai mult la dispozitie, dar tot n-am putut sa citesc blogrolurile; cate doi-trei, mai mult pe fuga…
    Si eu m-am gandit la tine! stii ca te compar cu Fleur Adcock, poeta de-a lor?🙂

    • elaroseni

      Da! Nu pot renunța la ceva care a crescut cu mine de cand aveam 8 ani (primul meu poem).🙂
      Mulțumesc pentru comparație!🙂 Iar acum voi pleca de acasă. Dar voi încerca să nu mai las timpul să treacă fără să scriu una, alta… Ai grijă de tine…🙂 Aveți grijă de voi și de țărișoară…

Lasă un răspuns

