Publicat în Uncategorized

LA MULŢI ANI, DRAGII MEI!

lama

N-am cerbi să tragă sania aşa că vă trimit felicitarea cu plutacupaparude:

celucrufrumos  ivanuska  zamfirpop  almanahe  bibliodevafiliala3  adinab tabara-frontiere  ragnarslife  xxweblog  elenaniculescu  childagain  turistclujan  ipunct  lisandrulisandru  bloglenesrau  nscutaru  flaviusobeada  convietuire  soseta-cu-povesti  locultausubsoare  worldofsolitaire   stropidesuflet vasilegogea  cammely  va-invit-sa-cream-un-blog  piratulcinefil  chelarumihaela rooana  teonegura  lunapatrata  rebelul naomikko  simplyuniqueword   tu1074   lafeeblanche  alexandrudanromania arthurelu garapentrudoi  popateapa  gabrielailies  calatoriifestinalente  natycalinescu  imaginecontinua  cristimoise  ratzone  cartifaine workofday corinalazarescu  dragoscalinescu  prgoodadvice  revistapensionarul  poetry-and-haiku  consemnat  elaroseni   zully

20 de gânduri despre „LA MULŢI ANI, DRAGII MEI!

    1. M-aţi ghicit! 2012 a fost bun „per ansamblu”, dar dezamăgirile au fost mari, e adevărat! Şi nu mă refer la dragoste…Am fondat revista „Pensionarul”, a fost bună în campanie, apoi s-a dus naibii totul… Povestea e…multă! Povestile sunt multe… Sper să se concretizeze 2012 într-un material…Aşa că după 23 de ani de… atitudine m-am cam săturat şi am plecat! Unul dintre prietenii mei din Deva mi-a scris: „Vino înapoi, avem nevoie de tine! De ce ai fost laşă şi ai plecat?” L-am întrebat pentru ce să vin (concret) şi nu mi-a mai scris! 🙂 Şi recunosc, dezamăgirea vine din partea unora din USL. Acum sunt pe cai mari, eu am fost implicată politic…şi în loc să rămân la „caşacaval” cu orice preş, adică preţ 😉 m-am cărat!
      De-acum am luat-o de la zero în altă ţară! Nu-i uşor, dar e incitant!

  1. Frumoasă felicitare! Toate cele bune, un an plin de satisfacţii, de împliniri. Un an mai bun decât cel care este pe cale să se sfârşească – cu multă sănătate şi putere de muncă. Toate cele bune, cu mult drag,

  2. E chiar superbă ! Și a ajuns chiar și fără cerbi ! 🙂

    Un AN Nou care să ne aducă tot ce nu ne-a adus cel vechi !

    P.S. De acasă nu mă pot loga pe wordpress, pot doar să răspund prin mail la comentarii. De aceea apar cu tot felul de nume și de adrese… 🙂

  3. Ella, vad ca te-ai mutat in alta tara. Inceputurile sunt grele, mai ales cand incepi de la zero, dar sa stii ca oamenii motivati au sanse mari de reusita. Si tu esti motivata si puternica asa ca nu ai de ce sa te temi. Iti spun din experienta. Iti doresc succes in ce faci si toate cele bune! 🙂

Lasă un comentariu