Publicat în comunitate, cultura, deva

La mulţi ani, Bibliotecari!

Nu, nu e o greşeală. Am vrut să scriu „bibliotecari” cu „B ” mare. Nu cred că trebuie să justific motivul :).  Bibliotecarii sunt fiinţe aparte. Instruiţi, modeşti, cu mult prea mult bun-simţ pentru vremurile astea. Cel puţin aşa sunt bibliotecarii mei, cei deveni :)!

La mulţi ani, frumoşilor şi să aveţi parte de cât mai mulţi cititori!

Cititorii: ivanuska   celucrufrumos   almanahe  bibliodevafiliala3  pensionarul  zamfir ragnarslife

6 gânduri despre „La mulţi ani, Bibliotecari!

  1. Avem noroc în Deva că Biblioteca e susţinută de către Consiliul Judeţean! Io nu sunt angajata Bibliotecii, da’ am fost primită ca membră în Asociaţia Bibliotecarilor! 🙂

  2. Da, într-adevăr, avem o conducere foarte bună şi ne susţine Consiliul Judeţean. Mă bucur să aud că suntem colege de Asociaţie. Mulţumesc pentru urare în numele meu şi al colegilor mei.

  3. Nu,mai stiu care autor spunea: paradisul meu e o biblioteca. Pentru unii oameni; chiar e adevarat ! Macar un colt de paradis…

Lasă un comentariu