Publicat în comunitate, cultura, deva, eveniment, semnal

Surpriza – Lansarea publicaţiei devene „Pensionarul – revista seniorilor”

În sfârşit, unul dintre multele proiecte pe care le aveam în minte s-a materializat: publicaţia deveană „Pensionarul – revista seniorilor” este în chioşcurile din municipiu. Uraaa! Am pus foarte mult suflet, am găsit persoane care să mă sprijine şi care să creadă în întregul concept pe care încerc să-l dezvolt în jurul revistei.

Fiecare vârstă are strălucirea ei. Retragerea dintr-o companie, pensionarea, încetarea activităţilor „instituţionalizate” nu înseamnă retragerea din societate. Împreună cu cei din echipa redacţională am ales să fiu alături de cei vârstnici. Şi i-am invitat pe cei din municipiul Deva să ni se alăture! Am curaj! Vreau să răscolesc energiile celor în vârstă, vreau să-i determin pe oameni să contribuie prin iniţiative şi prin sugestii la dezvoltarea comunităţii în care, până la urmă, trăiesc.

Fiecare număr al revistei va avea povestea vieţii unei personalităţi locale. În acest număr, doamna Mariana Mladin (foto copertă), antrenor emerit din 1994, cetăţean de onoare al municipiului Deva, consilier local, mamă, bunică, o persoană într-o continuă mişcare, a binevoit să ne destăinuiască ce înseamnă pentru domnia sa cuvântul „bătrâneţe”. Şi am aflat: „Nu am timp să mă gândesc la vârsta mea. Îmi ajut nepoţica, o duc la şcoală, o aduc de la şcoală, facem lecţiile împreună, după aceea ieşim la plimbare. Aceasta este o zi obişnuită (…), dar sunt şi alte zile în care particip la şedinţele consiliului local, zile în care mă întâlnesc cu celelalte membre ale partidului din care fac parte. În fiecare zi se iveşte câte ceva…”

„Pensionarul – revista seniorilor” a ieşit de sub tipar graţie sprijinului acordat de cei doi parteneri care au crezut în proiectul pe care li l-am propus. Este vorba de Robert Mihai Mica, reprezentantul Asociaţiei „Parteneriat pentru Deva” şi de Tudor Raicu, administrator al editurii Charisma, editură care are ca obiectiv principal cunoaşterea Părintelui Arsenie Boca, supranumit şi „Sfântul Ardealului” (…). Cărţile pe care le oferă editura Charisma reprezintă opera originală a Părintelui Arsenie

Revista are şi două bloguri: blogspot şi wordpress.

32 de gânduri despre „Surpriza – Lansarea publicaţiei devene „Pensionarul – revista seniorilor”

  1. Bravo! Să se bucure devenii de ea! Materializarea unei idei nu poate aduce decât bucurie…sper să găseşti sprijin şi pe mai departe! Încă o dată, BRAVO!

    1. Mulţumesc! Sper şi eu să ne întâlnim în jurul revistei şi peste…50 de ani! 🙂
      Aşa mi-a urat o colegă! 🙂
      Ăsta o fo’ motivul dispariţiei mele! 🙂

Lasă un comentariu