Publicat în politica

Boldea şi SRI

SRI ştia de cazul Boldea din 2008. Bine, bine, zice Leana. Îmi pot pune următoarea întrebare: Ce mai ştie SRI şi despre cine mai ştie SRI câte ceva? Pot specula că mai sunt şi alţi deputaţi…cam aşa, nu? Poate cu ocazia altui „caz” asemănător vom afla. Şi tot într-o veselie o vom duce în ograda asta mioritică fără ca vreun „greu” implicat să răspundă vreodată…Până când, maică, până când?

Tanti Leana a studiat şi propunerile legislative ale domnului Boldea! Una priveşte…corupţia! 😉 Uite aşa, ea a înţeles mai bine cine sunt cei care au grijă de frumoasele şi seninele zile pe care le trăieşte în satul ei…

Recomand: nicole

45 de gânduri despre „Boldea şi SRI

  1. E, birocratia; hartie tipizata, raspuns previzibil.
    Dar trebuie ca Leana sa-si essercite dreptul; asta
    ii sporeste increderea in ea insasi 🙂

  2. Asta e ff bine! Cica B. asta e in Africa;
    se asteapta ziua cand va ramane fara bani.
    Sunt si eu curios ca Leana din poveste, dupa ce auzii
    o declaratie de-a lui, …ca e si alt chichiriz la mijloc.
    Incurcata frumos. Tot ii Anul Caragiale…

  3. un banc pe masura „Traian Băsescu: Am onoarea să vă salut. Preşedintele României la telefon.

    Mwai Kibaki: Mă bucur să vă aud, domnule Ilieskuyu…

    Traian Băsescu: Sunt Traian Băsescu!

    Mwai Kibaki: Vă rog să mă iertaţi, domnule Băseskuyu. N-am ştiut că la dumneavoastră preşedinţii se schimbă atât de des. Sunt onorat să vă urez tradiţionalul “We muega umuthi”!

    Traian Băsescu: Permiteţi-mi să vă urez , la rândul meu, „Să trăiţi bine”!

    Mwai Kibaki: Cu ce vă pot fi de folos, domnule preşedinte?

    Traian Băsescu: E o problemă de maximă importanţă strategică. ..

    Mwai Kibaki: Mi-am închipuit. Cum spunem noi pe-aici: crocodilul nu sare degeaba din râu…

    Traian Băsescu: Pe teritoriul excelenţei voastre se află un deputat român

    Mwai Kibaki: Un om deosebit, într-adevăr. L-am primit cum se cuvine, avem mare grijă de el. L-am hrănit pe săturate: i-am dat fu-fu, n’kongo, moambe, tembo, ugali, mukimu, simba, pili-pili. I-am fi dat şi koko, dar n-am prins. Azi o să-i dăm moloko, fiindcă e dezlegare la antilope. Momentan îi facem vânt cu nişte frunze de palmier.

    Traian Băsescu: Tocmai asta e, că aş vrea să-i faceţi vânt în România.

    Mwai Kibaki: Aşa de curând? Nici n-am apucat să-l ducem la o vânătoare de jabiru…

    Traian Băsescu: Domnule preşedinte, Boldea e un infractor sinistru, un evazionist periculos. Un corupt!

    Mwai Kibaki: Un corupt? Hm.

    Traian Băsescu: Nu ştiu dacă în Kenya există corupţi…

    Mwai Kibaki: Avem o ţară bogată, nu ne lipsesc. Şireţi ca nişte hipopotami! Am auzit că în România corupţii sunt traşi în ţeapă.

    Traian Băsescu: Mda. Parţial. În Kenya cum îi pedepsiţi?

    Mwai Kibaki: Îi speriem cu Mau-Mau!

    Traian Băsescu: N-am putea încheia un acord bilateral? Excelenţa voastră îmi trimite un Mau-Mau şi eu vă dau o ţeapă…”

Lasă un comentariu