Publicat în literatura

o zi

plouă. uriaşi de apă se lovesc
de turnuri de sticlă
aruncă iscoditori ochii în cameră
eu cos pe etamină cu roşu şi negru
simbolul fiecărei zile şi triada ei
detaliile care ne bucură inima
sau care ne sfâşie evoluţia
 
răsăritul. cu fiecare minut care trece
noaptea se adună în peticul ei de hârtie
o pensulă imensă zugrăveşte cu vrednicie bolta
cărămiziului i se alătură nuanţe ruginii
stă pe gânduri se converteşte
s-a făcut lumină
în care, iată! capătă viaţă umbrele de peste noapte
 
amiaza. fiecare lucru iese din ascunzătoarea lui
se consumă cu înverşunare
stă în bătaia vântului
sau se izbeşte de mare
din China şi până în Groenlanda
şi din garsoniera mea până în deşertul Saharei
sună trâmbiţele acestei planete
răvăşită de exploratori violenţi şi lacomi
ruinată de smintiţi ambiţioşi
istovită, prea istovită să-şi mai întindă aripile
 
pe dinaintea ochilor lui Dumnezeu defilează pustiul
pe care, îmbătaţi de putere, l-am lăsat după noi. amurgul
 

4 gânduri despre „o zi

  1. Un mic offtopic:- blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB, in cadrul Premiilor MWB-luna decembrie 2012!
    Ati primit acest premiu deoarece un autor MWB v-a recomandat datorita talentului, originalitatii, pasiunii, imaginatiei, creativitatii si valorii educationale!
    Puteti afla totul despre ce inseamna acest premiu, accesand pagina aferenta pe mostwantedblog.org!
    Felicitari si bine ati venit in MWB!

    1. O adevărată surpriză. Nu am nimic împotriva concursurilor din virtual. Doar faptul că timpul este limitat mă determină să nu particip! Mulţumesc tare frumos celui/celei care a recomandat blogul meu. 🙂

Lasă un comentariu