Ghici ghicitoarea mea…

E o cloşcă mare, mare
Aripi n-are, pene n-are
Şi nici nu stă pe cuibare.
La oraş ca şi la ţară
Scoate bloguri iarnă şi vară!
                                                  (Io)🙂
Cloşcă, necloşcă, am început să mă folosesc de ceea ce am învăţat
la Universitatea sibiană: de pr,  fir-ar el! Nu dau poezia pe sfera imensă a domeniului, da’ vorba aia – când dai de fundu’ sacului – pui
mâna pe furcă!🙂 C-o fi de (s)tors, c-o fi de strâns fân, furcă să fie că altfel
numa’ osu’ şi pielea rămân de mine p’aici.🙂
Amu blogu’-i la începutul vieţii lui şi mai e şi în englezească. Nu mă aştept
să-l citiţi prea des, da’ un semnal (vă) dau!
 
 

Lasă un răspuns

