Duminica

este o ploaie proaspătă de seară
mă caţăr până la norii de sidef
tu stai rezemat într-un cot tu eşti celebru
scrii în carneţelul tău:
„nimic mai simplu decât această hârtie de apă
va fi soare mâine. cuvintele ei vor dispărea”
 
mă caţăr pe stânci. sunt udă leoarcă. tremur.
stâncile tremură. tu tremuri
lupii de decembrie se uită
la noi cu privirea tristă
 
am ajuns acasă am închis toate ferestrele
am deschis sesiunea de scris
până în lumea următoare am casa deschisă
pentru cei care vor să citească
„jurnalul unei singure duminici”
 
de ela roseni
 
p.s. o duminică răsunătoare
 
(varianta în limba engleză)
 
DSCN1153
 
 
 

2 thoughts on “Duminica

Lasă un răspuns

