Vinerea

trupul meu este locul unui protest constant
toată noaptea trecut[ am împletit gerul în părul tău
şi a fost bine. şi a fost o noapte
o noapte care ne-a hrănit cu plante albe de ger
 
am văzut o mulţime de oameni ca noi – îngheţaţi
pe marele teren de joacă al iluziilor
am putut vedea universuri în mişcare –
locurile unor proteste constante
 
stăm în cuibul nostru de ger
mâncăm câteva din merele iernii
şi bem rom până zidurile de tutun se albesc
totul a alb. o fâşie neîntreruptă de coală albă
o baltă albă în care intrăm în siguranţă
să culegem nuferi şi să scoatem din sărite lebedele
 
nu ştim în ce zi suntem
nu ne amintim în ce zi ne-am întâlnit
şi eu nu pot scrie numele meu pe tine
şi tu nu poţi scrie numele tău pe mine
 
(varianta în limba engleză – aici)

DSCN1131

 

One thought on “Vinerea

Lasă un răspuns

