miercurea

plouă. ies pe balcon. îngere negru, nu mă mustra! sunt atât de însetată!
aud mii de cai albi şi câinii de luptă ai oraşului
şi metroul nu are nicio destinaţie
 
un gândac auriu stă nemişcat pe mâneca mea
îngere negru, nu mă târî în nisipul clepsidrei!
îngere negru, nu mă târî în cer!
nu mă hrăni cu atât de multe himere!
 
cânt în balcon despre
această noapte de nesomn
pe care o îmbăt criţă cu o sticlă de vin dulce
din pivniţa gândurilor zdrobite de lumini liniştite
 

 (citiţi şi versiunea în limba engleză aici)

 
 

5 thoughts on “miercurea

Lasă un răspuns

