Sunt de două săptâmâni în UK

Da! Au trecut, de fapt, 19 zile. Şi îmi vine să spun că nu aş mai putea trăi în propria ţară, în România. Nu e uşor aici, e chiar greu şi pentru cine nu are puterea de a se „integra” e chiar neplăcut. Nu te primeşte nimeni cu braţele deschise. Ce-mi place aici? Trăieşti, frate, trăieşti!🙂 E viaţă, e teamă, e sălbăticie, e civilizaţie, agitaţie! Run, man, run!🙂

Preţurile? Să zicem că pentru un kilogram de banane plăteşti de la 0, 50 lire la o liră. În schimb tot cu o liră cumperi 4 mere. Dar cu un salar minim de  aproximativ 1000 de lire. Nu e de preferat să lucrezi în zona 1 şi să stai în zona 6: te costă transportul aproape 200 de lire pe lună.

Las imaginile să vorbească:

Ce ziceţi? Mai aveţi chef de bere? :)
Ce ziceţi? Mai aveţi chef de bere?🙂

6 thoughts on “Sunt de două săptâmâni în UK

  1. Naomikko

    hey, ma bucur pentru tine ca ai posibilitatea sa locuiesti in Anglia.Pe mine m-a , mă si mă va enerva mereu vremea mohorata..de-as putea as trai pe o insula unde e vesnic soare:D Am auzit ca e cam greu st gasesti unde sa stai, preturi mari.. asa e? oricum sper sa te descurci, sa fie totul asa cum iti doresti:)

Lasă un răspuns

