Miercurea fără cuvinte (4) – Köln, Germania

Dragilor,
probabil că v-aţi pus întrebarea: ce-o fi cu femeia asta de ne-o lăsat aşa
fără nicio veste/ştire/atenţionare. Am mai dispărut io, da acu’ e cu schepsis:
gata, am plecat din Ro. Nu ştiu dacă definitiv, depinde de conjuncturi. Dar am plecat! Chestie de orgoliu, de sictir, de lehamite, cine ştie… Poate îmi voi ajuta ţara mai bine de pe alte meleaguri. Lumea-n cap mi-am luat-o… La o vârstă respectabilă. Acum sunt în Londra. Gata cu vorbăria că e miercuri.
Autogara din Koln…
În autogara din Koln…
idem…de aproape…
Autostrăzi cu muuulte benzi…
Earl’s Court Exhibition ( un soi de centru de conferinţe), London
Earls’ Court Two

 

22 thoughts on “Miercurea fără cuvinte (4) – Köln, Germania

  1. kiusimus

    la asa veste as fi ramas fara cuvinte in orice zi… mie mi se pare ca daca eu am venit mai tarziu, voi fi ultima care va pleca, dar acum de la o vreme ma cam indoiesc.
    Doamne ajuta pe meleaguri noi!

  2. childagain

    Ai plecat de tot ? Întreb, pentru că și eu am plecat, dar în Franța, și nu am făcut-o cu inima ușoară, sau pentru că aș fi visat la o îmbogățire peste noapte. Am plecat doar ca să obțin puțină normalitate, pentru mine și ai mei, și apoi, să mă întorc. Țara mea rămâne a mea, și nu o voi părăsi de tot.

    Oricum, multă baftă pe unde ești, și să nu te descurajezi dacă vei întâlni piedici ! Și eu am avut, multe (poate, e un fel de penitență pentru cei ce-și lasă țara ?), dar am întâlnit și oameni grozavi, care m-au sprijinit cu de toate. Să fie și pentru tine !

  3. bibliodevafiliala3

    Îmi pare rău că n-am apucat să ne vedem înainte de-a pleca. Succes şi numai bine pe oriunde te-or purta paşii. Eu spre să ai parte de bine, dar să te întorci din când în când să ne vezi. Aştept să îţi continui acest blog, să ştim de tine, ce faci şi spre să ne citeşti şi tu, să vezi şi noi ce mai scriem, facem🙂

    • elaroseni

      Am văzut clădiri minunate. Spunea şoferul care trecuse cu două săptămâni în urmă printr-un cartier că acolo abia începuseră construcţiile. Acum erau clădiri zgârie-nori. Nu pot crede că noi stagnăm în halul ăsta!!!!!!

Lasă un răspuns

