în umbra lucrurilor

tu eşti forma din umbra lucrurilor pe care le descriu în versuri
toate umbrele conţin date pe care le văd doar cu ajutorul microscopului
cu lentile din nisip
 
adânc din ce în ce mai adânc
îmi strecor degetele printre firele de nisip verde
toată mâna mea toată mâna mea până la umăr e plină de muguri
cresc muguri pe ea oamenii mă caută cumpără mugurii îi vând în sfârşit
agricultura noastră e performantă în sfârşit avem producţie agricolă
în sfârşit prezentul nostru este sigur viitorul nostru e fezabil
în sfârşit nu mai trebuie să fiu o femeie care are secrete
nu mai trebuie să-mi fac pârtie printre lăcomie negoţul de noapte
pariuri ilegale nu mai trebuie să fac dovada că am chitanţă pentru
locul de veci
 
sesiune de august: almanahe  bibliodevafiliala3  vania
flaviusobeada  cella  zamfir  nelinistitu convietuire  diversediversificate  workofday  revista pensionarul  
 

2 thoughts on “în umbra lucrurilor

Lasă un răspuns

