mărturisire de iulie

dimineaţa când mă spintecă lumina şi căldura
mă cuibăresc printre cuburile de gheaţă pe care mi le pregătesc
din tot ce-a fost frumos cu o zi înainte
stau aşa până mă pătrunde binele în oase în minte în golurile conştiinţei
stau aşa până când lucrurile trecătoare vin plângând la mine
le strâng în braţe pentru că sunt trecătoare simple
pentru că nu se împotrivesc să fie aşa
 
nu mă supăr pe arşiţă până nu moare nimeni din cauza ei
nici pe viituri până nu moare nimeni din cauza lor
nici pe cutremure pe grindine nici pe căderile de stânci
nici pe tsunami  pe exploziile solare pe furtunile de nisip
şi nici pe oameni nu mă supăr până când nu mor alţi oameni 
din cauza lor
 
în fiecare noapte stau de gardă
îmi păzesc frumuseţea gândurilor… de fapt… ştiţi…
eu par cuminte ca apusurile liniştite din munţii copilăriei
dar sunt ca întâmplările care se petrec noaptea în adâncul pădurii
vai de capul celui care se lasă păcălit de tăcerile mele
 
toată noaptea am primit mesaje pe mobil
o mulţime de inimi mi-au scris despre problemele lor trecătoare
le-am răspuns… am stat de gardă până dimineaţa… acum 
stau cuminte printre cuburile de gheaţă… în mine însămi…
ca-ntr-o pădure
 
 
 
 

5 thoughts on “mărturisire de iulie

Lasă un răspuns

