DC?

De ce s-ar mai naşte zei dacă nu mai sunt oameni? Şi de ce am desena atlasul norilor dacă niciun înger nu ne invită în casa lui? Aura Universului e închisă şi ne-a lăsat  pe dinafară. Pe dinăuntrul nostru coexistăm cu formele şi formulele tezelor noastre. Când zeii dispun noi facem tot ce putem şi-i indispunem.
 
E început de primăvară şi eu deja îmi pregătesc răbdătoare cortul. O noapte aş petrece pe un pat de ghiocei reci. Nici asta n-am făcut în viaţă. Cel puţin să mă bucur de-o cană albă sub care să-mi ascund inelul. Sau de o luntre albastră  în locul cortului k-ki. Până una-alta îmi iau faţa de înjer până trece noaptea…
 

10 thoughts on “DC?

  1. nuclearrr

    Si-am avut in casa un buchet mare, mare de ghiocei.
    Nu stiam ca s-ar putea dormi pe ei. ( Imi putea da prin minte, dar ce ma faceam cu pisica? I-ar fi crezut soricei)
    Cine stie ce fel de vise s-ar naste in patul ala, dupa zdrobirea ghioceilor cu zapada fiintzei!
    Visele ar capata seva de primavara? Ia zi, injerule, tu ce crezi?
    .

Lasă un răspuns

