solar flare

am fost solară am primit trei buchete de flori două zambile şi
o auroră boreală în care m-am înfăşurat din care m-ai desfăşurat
în care ne-am topit ne-am întins la nord la sud în sus în jos spre
centrul pământului unde ne-am întâlnit cu alte flăcări furtuni
ruperi de nori tunete viscole grindine am tors am ţesut pânze de apă
cămăşi de vară am împletit cozile cailor coamele iepelor
rădăcinile copacilor panglicile cometelor
 
am ieşit pe o poartă din gaura neagră am intrat în lumină
era luna plină era lina lină dansau ielele joiţele nunteau urzicile
eu dintr-un vortex mi-am cusut o rochie cu mâneci încreţite
a stat lumea în loc tu ai stat în loc te-ai subţiat ai încremenit
pur şi simplu
 
din tine a început mişcarea a ieşit întâi marea cu peştii magnetici
apoi au ieşit umbre care au început să despice pietre au înălţat ziduri
apoi au ieşit alte umbre care au început să facă în ziduri spărturi
spărturile au devenit solide materie fier roşu au ieşit fierarii au scos
fierul din minţi şi fierul s-a întrupat şi s-a făcut Luceafăr
 
şi-n Luceafăr se-adună poeţii îşi caută umbrele
apoi umbrele îşi caută trupurile devorate de aurora boreală
pe care o despică o curăţă de cioturi îşi fac stâlpi la case
 
marinela şerban

 
 

6 thoughts on “solar flare

Lasă un răspuns

