jurnal de „ciumpalacă” (3) – „oameni vii”

 – fotoreportaj –

Uneori, e mai bine să tac…

plouă? şi ce dacă!plouă? şi ce dacă?

                                                                   avem umbrele!

„proclamaţia” de la deva :)                                    dorinţe (nu prea creştineşti)

patru „ciumpalace” devence                           „oastea” lui decebal

                                                                 suntem vii!

                                                             trăiesc a doua tinereţe!

                                           nu mai ştiu ce a spus! probabil, ce scrie!🙂

Şi o scurtă încheiere. Am fost pupată pe amândoi obrajii de „boschetar”…Cred că ştiu de ce. Domnu’ cu „Proclamaţia” nu avea lovele să mai tragă la xerox vreo câteva exemplare. I-am dat colea ceva şi după ce „şi-a îndeplinit misiunea” a venit la mine cu un borcan de miere. Na! Amu, miere în buzunare îmi trebuia! L-am rugat să-l caute pe omu’ cu cârja şi să-l fericească! Mai târziu, am dat nas în nas cu ‘mnia-sa, fericitu’, şi am fost pupată! Dreptu-i  că era cam…a-fumat! Oameni!🙂

2 thoughts on “jurnal de „ciumpalacă” (3) – „oameni vii”

Lasă un răspuns

