Aşa suntem noi, obraznici, na!

Deva – a doua zi de miting –

Şi nu vrem să renunţăm la proteste. Pen’ că începe să ne placă; am cunoscut oameni pe care nu i-aş fi cunoscut, băieţi îndrăzneţi şi frumoşi, fete dăştepte şi curajoase, boschetari cu poveşti de viaţă incredibile (da, da, iau în considerare că pot fi minciuni), potăi comunitare şi alţi ochi de balaur (secu)! Pe cei din secu nu i-am cunoscut, da’ am tras cu ochiu’ la vreo 2 care păreau! După aia am aflat că unu iera! Părea/ierea/ptiu! nu e dilema mea!🙂

Chiar m-am gândit la un slogan pentru participarea de mâine: NOI SĂ REZISTĂM/PE EI SĂ-I ALUNGĂM! Pentru că a devenit ceva de genul care pe care! Mai bine ei, nu?🙂 Dacă nu vă place sloganu, tre’ să vă spun că nu le am cu voroavele alea! Le ascult pe ale altora, da’ mie nu-mi ies! Asta e!🙂

Câteva d’alea colorate!🙂 Încep cu Eminescu, gazetaru’!🙂


Vă salută,
Boschetara din Deva!🙂

înscăunaţi:  vania  celucrufrumos  ragnar  convieţuire

2 thoughts on “Aşa suntem noi, obraznici, na!

  1. nuclearrr

    Inimoaso! INIMOASO!!!
    Merge si sloganul ala de l-ai gandit. Sa ai grija numa sa iei nurofenul de gripa si raceala,:) altminteri se rezista, se rezista. Ii dam de-a berbeleacul; nu acusica, dar pe-aproape. Ar trebui sa protestam si la partide, si la Opozitie, sa nu mai fie mamaligi…Tare mi-e draga boschetara, catu-i de aprinsa, pe baricade…

  2. elaroseni

    Mulţam pentru sfat! Am şi uitat de…propria-mi protecţie! Şi am cam devenit sensibilă la gripă!🙂
    Ieri au participat şi câţiva lideri politici. Însă când au vrut să ia cuvântul oamenii au strigat „fără politică!”. Într-un fel îi înţeleg, în altfel e vorba, aşa cum am spus, despre dezbinare. Pentru că, o dată ce liderii politici au apărut, au fost vizibili şi mulţi membri sau simpatizanţi ai partidelor. Mitingul a fost mai organizat, participanţi mai mulţi…

Lasă un răspuns

