„Glasul Hunedoarei”

sau cum funcţionează denigrarea, dezinformarea şi dezbinarea

Acesta nu este un material jurnalistic.

Azi, o zi însorită. Ieri, a lipsit Eminescu. Dar Eminescu nu a fost doar poet. A fost şi gazetar. De ziua lui am fost în stradă alături de „pensionari, boschetari şi aşa-zişi revoluţionari”, după cum glăsuieşte…„Glasul Hunedoarei”.

Revin. O zi însorită. Plec în parc. Mi-e dor de statuia lui Eminescu chiar dacă e o statuie „cu chip proletar”. Fotografiez parcul, apoi o iau pe jos, prin oraş. Ajung la sediul redacţiei  „Glasului”. Îmi sare în ochi titlul. Fiţuica asta se distribuie gratuit din banii „nu ştim cui” . E peste drum de sediul PDL. Cred că ştim din banii cui.🙂

Şi citesc: „Ascunşi în spatele unor proteste spontane şi sub paravanul „Salvăm SMURD-ul”, aceştia (politicienii) au reuşit să dea startul unor manifestări publice, în care au fost angrenaţi pensionari, boschetari şi aşa-zişi revoluţionari (…)”. Citiţi articolul urmând link-ul de mai sus.

Am intrat în sediul redacţiei şi am pus o singură întrebare:”Conform articolului, dumneavoastră, în care dintre aceste categorii credeţi că pot fi inclusă?” I-am explicat fătuţei de acolo că eu nu prea arăt a boschetară, nu mă laud că am fost revoluţionară, iar ea, râzând fericită că ştie a spus:”nici pensionară nu sunteţi, nu?”. Nu, nu sunt nici pensionară. Sunt cetăţean al României, la fel ca acel boschetar, la fel ca pensionarii, medicii, jurnaliştii, plăcintarii, ţesătorii, taximetriştii, ţăranii, avocaţii, intelectualii patriei. Şi nu permit unei  Lene-Cuculene să mă înjosească. Am observat că nu mai suntem cetăţeni, ci „populaţie”, „popor” (cu sens peiorativ), manipulaţi, membri ai unor partide, orice, dar nu cetăţeni!

                                 de la golani am ajuns boschetari…

Poate el e boschetar, nu ştiu, nu l-am întrebat..Asemănarea  cu mine este izbitoare…🙂

Mândră să fiu „boschetară” şi o spun tuturor: vania celucrufrumos tabarafrontiere  carra mirceabadea sifilicablenorel  epistolepentruzeus  flaviusobeada  gabrielasavistky

18 thoughts on “„Glasul Hunedoarei”

    • elaroseni

      Vania, „am boschetat” şi azi, cum altfel. Deşi a fost al naibii de frig, am rezistat până acum, gândindu-mă la cât rezistă cei din Bucureşti…Azi am fost mult mai mulţi…🙂

  1. danieltg

    nu l-ai nimerit pe „boschetar”. omul din ultima imagine nu e „bosquito”, desi sincer sa fiu si mie mi s-a parut la fel, dar cand am stat un pic de vorba cu el, a scos un cupon de pensie… sa se legitimeze. Avea vreo 390 de lei pe adeverinta, dupa 30 si ceva de ani de munca… . Oricum felicitari celor care au iesit in strada, indiferent pentru ce au protestat si cum s-au manifestat.

    • elaroseni

      nici nu am susţinut asta, doamne fereşte! mi s-a părut chiar simpatic. Îi spuneam unui prieten că are o privire inteligentă şi că probabil ar avea şi o poveste interesantă. de aceea am zis „poate”…apoi am stat de vorbă cu o doamnă de la clubul rotary care, indignată de articolul din gh, mi-a spus că şi un boschetar este cetăţean, că poate acu’ 5 ani plătea impozite şi cine ştie ce motiv a avut de a ajuns aşa. oricum, nu e nicio supărare, deoarece ai văzut că mi-am asumat chiar eu titlul de „boschetară de deva”🙂

Lasă un răspuns

