poftiţi la bârfă

calendar 2012, ianuarie 9

motto: sunt femeie nu copia unei femei
nu mă asemănaţi cu eva
nu mă judecaţi pentru faptele ei
eu sunt femeie
nu copia altei femei
 
îmi plac strugurii clementinele tigrii
sf-ul ovidiu drîmba cluburile de şoapte
filmele horror thriller dr. house
ador s-adorm cu ochii-n laptop nu-mi place tv-ul
nu citesc revistele de modă folosesc produse aslan şi
farmec mentosane nu mă tentează luxul maşinile scumpe
bărbaţii cu bani într-o călătorie caut acele locuri în care
oamenii obişnuiţi toarnă minciuni cu găleata îmi place să plec
din mulţime cu hainele ude nu mă supăr mereu îmi vine să râd
când alţii oftează în faţa sticlelor
 
mă topesc greu foarte greu foarte foarte greu în faţa ochilor arzători
am convingeri la care ţin cu tot dinadinsul nu-mi scriu ziua morţii cum
alţi poeţi şi-au scris-o din timpul vieţii un cadavru care se plimbă nu
mă sperie dar cel puţin să nu miroase urât
probabil l-aş întreba cum e pe dincolo dacă a întâlnit poeţi şi ce loc ocupă
în ierarhia lumii ăleia
îmi plac acele clepsidre în care se scurg zaruri colile de hârtie albă presimţirile
să mi se citească gândurile să mi se permită cacofoniile şi alte năzbâtii
 
marinela şerban
 
nah! cu un minut am pierdut ziua de 9!😦
 
da’ nu mă las: vania celucrufrumos tabarafrontiere 
batranutragator  rebelul  literesicifre  convietuire   turistclujan  lunapatrata teonegura  prizadehartie   bloglenesrau
 

14 thoughts on “poftiţi la bârfă

  1. nuclearrr

    Toate nazbatiile poetice, toate
    ii sunt permise
    femeii care nu e Eva:)

    Dar Eva l-a ajutat pe Adam sa pacatuiasca si sa se elibereze. Intru Sprit. Intru poezie. o EVA tionam pt aceasta miscare istorica!

Lasă un răspuns

