nu mai sunaţi la 112

UPDATE: Campanie: Un minut fără lumină şi poţi arăta că exişti ca cetăţean. Dacă asta e părerea ta, la ora 21, îl poţi susţine pe Raed Arafat stingând lumina. Ciuruieşte-i cu întunericul!

calendar 2012, ianuarie 10

am citit o poveste cu un castel dintr-o pădure de beton
cu arbori fără frunze unde nici soarele nu intra de unde
nici luna nu ieşea cum vine asta nu ştiu dar mi s-a părut
extrem de interesant toată noaptea voi sta pe gânduri într-o
parte a patului într-o suburbie a lui
 
când am început să citesc toate erau normale erau la locul lor
când am terminat mâna mea dreaptă se micşorase şi ploua din ea
apoi au început ştirile au apărut umbrele cu mape în care aşteptau
legile care să interzică respiraţia la fiecare 2 minute p.s. este
criză de aer sunt plămâni prea mulţi unii se gândesc
dacă nu e mai bine să fie oprit câte un plămân să fie doar
aşa de rezervă
 
încă mai sunt frumoasă dar am o umbră şi mai frumoasă
de-asta m-au închis umbra mea face prea multă lumină lucrul ăsta
reprezintă un pericol pentru siguranţa naţională mi-au tăiat şi părul
2 cm apoi s-au răzgândit m-au tuns chilug pentru că au aflat că sunt o
prea mare consumatoare de şampon din care cauză consum prea
multă apă şi nu le mai ajunge băieţilor deştepţi
 
când am deschis gura mi-au strigat: taci! nu mai scrie în aer! cuvintele
circulă cuvintele tale sunt luate de zburători nu ştim de unde au apărut
cuvintele tale pot ajunge în viitor numele noastre vor putrezi nu putem
permite asta mi-au dat drumul de atunci mâna mea dreaptă se face
din ce în ce mai mică
 
am sunat la 112…românia nu mai este în reţeaua noastră de urgenţă
 
marinela şerban
apel S.O.S.: vania celucrufrumos  flaviusobeada  zamfirpop  ulise  popateapa cella ovidiupecican petreanghel  cartifaine neacostache batranutragator epistolepentruzeus  sifilicablenorelilick convietuire diversediversificate  cititordepoezie literesicifre dozadepoezie   adrian voicu  ragnarslife  sssfinxxx  anausca  turistclujan   caius   adinab  worldofsolitaire   lunapatrata  teonegura  odoricaion   tesatorul  georgevalah   geotax   gip  horatiubuzatu   tonys  carra  tabarafrontiere viesparul  rebelu  riolariu  cosminstefanescu rockinpraga  colectionara  dallina mirceabadea  elaroseni consemnat

28 thoughts on “nu mai sunaţi la 112

  1. CELLA

    ba io zic să sunăm pînă or desfiinţa numărul
    fără luptă nu ştiu
    mor cu ei de gît nu pe drum neluată de salvare
    mă rebotez domnul lăzărescu vă bîntuie
    şi-i bîntui!
    112112112112…112112112

  2. Nea Costache

    Excelent poem, felicitari!
    Din pacate pot sa ne mai faca destule daca nu reusim sa ne trezim odata si sa iesim din aceasta resemnare specific mioritica! Poate trebuie sa asteptam ca paharul sa se reverse si sa ne ajunga cutitul la os? Din acel popor mandru am ajuns o masa umila ce indura cu stoicism (si parca se multumeste cu asta!) jugul bine apasat pe grumaji

    • elaroseni

      Nea Costache🙂, mi-e teamă că în structura noastră este acea aşteptare a „mântuitorului de neam”. Nu avem în gene – poate mă înşel – verticalitatea individuală…Poate doar unii dintre noi!😦

  3. Tony

    🙂 cum ii faci sa doresca ceea ce vrei🙂 in niciun caz nu rezolvi ceva cu lumina🙂 Imi esti simpatica, te citesc insa lupta reala nu se da in virtual🙂 Raed incepe sa creasca si e bine. Ela ai rabdare caci eu unul nu am incredere in niciun arab. Intentiile sunt bune dar de unde stim ca sunt reale? Discutia imprastiata la tv in celebrul dialog Raed vs Base nu a fost o miscare inteleapta pentru Raed deoarece era in hora lui Base, atunci fiind consilier. Interesele misca proiectele de cand e politica. Grupurile de presiune isi fac jocul de glezne. Inafara de tv si cateva posturi nu vad mare zarva. E posibil ca intelepciunea sa ne paraseasca cand e vorba de Base si Boc 4 . Momentan jocurile sunt facute asteptam efectul care banuiesc ca va avea efecte nocive pentru toti, atunci poate multi vor realiza ce a vrut Raed sa spuna. Pana atunci ma pregatesc sa imi vopsesc masina si sa o instalez cum trebuie ca e posibil sa ma bat cu unii pentru un accident aparand inevitabil alte numere de urgenta si facandu-ma ca ii ajut. Ce? Are sa fie legal draga🙂 Te pup

    • elaroseni

      Tony, nu sunt atât de naivă încât să nu-mi închipui că interese sunt şi de o parte şi de cealaltă. Însă nu putem fi mereu impasibili. Nici nu cred că pot fi manipulată atât de uşor de ce spune o televiziune sau alta, un cetăţean sau altul. Chiar sunt o încăpăţânată. Întâmplarea nefericită a fost că am avut nevoie de SMURD. Ştiu, nu e bine să fi subiectiv atunci când iei o decizie şi poate faptul că cei de la SMURD au venit odată când am avut un accident poate să mă influenţeze. Accidentul nu a fost grav. Au sosit şi cei de la SMURD şi cei de la ambulanţă. Nu invoc aici aparatura. Dar comportamentul a fost diferit. Cei de la SMURD au sărit imediat, îmi zâmbeau, aveau răbdare, mă întrebau una, alta. Eu le-am răspuns: „Nu e ceva grav, sunt destul de tare, nu voi rămâne cu şocuri.” Accidentul a fost dur, însă maşina a fost rezistentă şi airbagurile s-au deschis. Se temeau să nu rămân cu un şoc psihic. Repet, au avut un excelent comportament şi profesional şi EMPATIC. A contat asta. Cei de pe salvare se uitau şi comentau că pentru atât nu trebuia să vină şi SMURD-ul. De acord,însă acele comentarii, care au avut loc de faţă cu mine au fost neplăcute. Puteau să reacţioneze aşa cei de la SMURD care m-au şi dus la spital în cele din urmă.

      Acum să revin. Nu ştii de ce un om „reacţionează” într-un fel sau altul. Poate reacţionează „în virtual” pentru că nu poate altfel. Poate are o problemă fizică şi asta e metoda mai uşoară prin care se poate exprima. Nu mi-am pus problema dacă să am sau să nu am încredere în Arafat. Am încredere în efortul pe care l-a depus în toţi aceşti ani pentru a crea ceva funcţional. În cei 20 de ani, atât Băsescu, cât şi Raed Arafat au demonstrat ce pot. Eu, clar, înclin spre Arafat. Nu am prejudecăţi vizavi de naţionalitate. După cum mi-au demonstrat experienţele civice (mama a fost operată de cancer acum câţiva ani de un arab) există oameni, nu arabi, români, unguri, ţigani etc.

      Sper că vei mai reveni!🙂 Şi eu apreciez activitatea depusă pe blogul „Nervi de sezon”.🙂

      • Tony

        sarim peste chestii rasiste (da nah eu am fost sincer) :0 sa vedem ce va fi chiar sunt curios🙂 interesant e ciuhodaru care a fost numit in locul lui Raed si dupa 2 zile a fost demis😀 Interesanta instabilitate .. oricum nu suna a „bine”🙂 O seara buna

Lasă un răspuns

