biserica din cuburi

calendar 2012, ianuarie 8

 
 
plouă. picături mărunte de soare
cad peste umbrela mea roşie pe care
s-au aşezat un înger televiziunea locală radiourile
 
îngerul înghite pe nerăsuflate bucăţi mari de vată
de zahăr/tu
ai plecat la petrecerea burlacilor pentru mine
este ideal mă pot întâlni cu teodora în biserica
de cuburi
 
teodora – care mi-a fost colegă de liceu –
lucrează într-o privéhuizen face curăţenie şi
altele despre care nu pot vorbi acum
aici cu umbrele fără
umbrele roşii
 
eu am rămas prietena teodorei…
 
atunci când eram la liceu ea era frumoasă premianta
clasei o căutau toţi băieţii o caută acum toţi bărbaţii
a rămas la fel: premiantă sunt sigură că într-o zi
se va cuminţi va fi premiantă la bună purtare
se va ospăta cu îngerii
 
vom păşi una în urma celeilalte pe magnificul fir
tors din cele două inimi prietene
 
marinela şerban
pe fir:   celucrufrumos  lunapatrata  tabarafrontiere elaroseni consemnat diversediversificate  teonegură vainvitsacreamunblog
 
 
 

8 thoughts on “biserica din cuburi

  1. Zina

    Corect, ceva trebuie să facă fiecare… Nu-i ușor să torci firul prieteniei. Greu când se înfiripă, greu când se subțiază, greu când se rupe…
    PS. Nu poți spune niciodată ”destul” când e vorba de creștere. Mă refer la buna-creștere, la creșterea minții și a sufletului…

    • elaroseni

      exista o teodoră. am reînnodat firul rupt din cauza distanţei. acum îmi povesteşte viaţa ei trăită pe alte meleaguri: frumuseţe, pierzanie, regrete, dezamăgiri, tristeţe, căutare de sine…
      Vă mulţumesc pentru atenţie.

Lasă un răspuns

