white pages

calendar 2012, ianuarie 4

stau într-o casă de lemn
umblu desculţă pe covorul ţesut la
războiul străbunicii raveca
într-un coş se odihnesc vreo câţiva coceni
aerul odăii are miros de ţuică fiartă sub mine
se hârjonesc pene de gâscă. din cearşaful de pânză
câmpiile cu rozmarin şi levănţică se revarsă în celulele
mele îmbibate cu smog
ronţăi miez de nucă şi seminţe de dovleac
şi pun ţara la cale cu mâţucul cenuşiu care-şi
toarnă dintr-un ochi în altul jumătăţi de lună
 
eu casc el toarce îmi ţine discursuri despre şoareci
îmi povesteşte miorlăind cum a fost prins cu mâţa-n
sacul de dormit al verişoarei mele şi ce părere proastă are
despre alte mâţe melancolice pe care le-a întâlnit în
viaţa lui
 
se aşterne zăpadă năucitoare la fereastră
mâine eu îmi voi ţese umbra de poetă iar
el va călca tandru pe sub merii încărcaţi de ger
de crapă pietrele în trifoi cu patru
foi pe care le împart
cu tine, iubitule
 
marinela şerban
 

în pagină: celucrufrumos  cititor de proză ivanuska vise nevisate  diverse diversificate   nnn

11 thoughts on “white pages

Lasă un răspuns

