„like” my poems

s-a întâmplat aşa
 
o femeie în vârstă frumoasă m-a oprit pe stradă
mi-a spus că mă cunoaşte de pe facebook
din pagina monarhiştilor
 
„uneori
îmi ţin de urât poemele tale
merg în parcul cetăţii cu tableta şi
sub îmbătrânitele ziduri
mă uit înapoi la trecutele mele frământări
când scriam şi eu versuri
pe care le aruncam apoi
dimpreună cu zaţul de cafea
în dezumplutura flăcărilor
din şemineu
 
urmăream clapele flăcărilor
cum concertau pe versurile mele
o, câte mii de versuri am aruncat…”
 
„cum vă cheamă?”
 
„vlasa şi sunt alcoolică. şi atât am avut de spus.”
 
marinela şerban
 
16 decembrie 1989: ce-a mai rămas din noi/după atâţia ani/tot în nevoi/puroi/noroi:

Like: ela carra cella child nea costache (brrr ce foto.)  jww dispecer  popaţeapă  ragnar teo  zamfir  florina  vania  viesparuxxl  nuclearrr  oana

10 thoughts on “„like” my poems

  1. childagain

    Oamenii sensibili, dacă nu găsesc ceea ce au nevoie în această viață, caută măcar un mod de a se „anestezia”, fie și prin drogurile uzuale. Ca această femeie…Bine măcar că mai citește poezie!

  2. Zamfir POP

    „Like” şi de la mine!
    Într-adevăr, sunt, de multe ori, uluit să aflu cine mă citeşte. Neîncrezător, am iscodit unele persoane şi m-am convins că, nu ştiu, nici unde, nici cum, într-adevăr, m-au citit. În fond, asta este cel mai important: cineva m-a citit!

Lasă un răspuns

