Deplorabili diriguitori!

Afară plouă al naibii de tare. Vorbesc la telefon cu maică-mea. Mă întreabă: „Se aude un ropot, la voi plouă? La noi ninge.”

                                                     foto: cotidianul

Wow, ce auz fin! Dimineaţă, la prima oră (8), am fost nevoită să merg la un office. Se apropie anul următor şi io nu am fost o bună contribuabilă. La ghişeu niciun birnic, doamna bugetară este într-o foarte bună dispoziţie, totul decurge cum nu se poate mai bine. Plătesc, iau chitanţa, plec. Ar fi trebuit să mă simt, sufleteşte, uşurată. Nu-ş’ de ce m-am simţit buzunărită! Poate pentru că noi, contribuabilii, suntem tot cu datu’, iar ei, însemnaţii desemnaţi ai poporului, cu luatu‘! Că vorbim de preşedinte, că vorbim de guvernanţi, că vorbim de parlamentari, când vine vorba de puşculiţa lor şi de puşculiţa alor lor, îl pun şi pe dracu’ să facă bani numa’ să nu le scadă osânza. Deplorabili diriguitori are neamu’ nost’!

Putreziciunea financiară pare ubicuă. Nu se întrevăd speranţe de „trăit bine” nici pe alte meleaguri, însă răul altora are câteva trăsături mai omenoase. Poate pentru că pe-acolo sunt şi câţiva politicieni dăştepţi care trag focu’ sub cratiţa patriei lor gândindu-se cu un minim de responsabilitate la cei care s-au încrezut în priceperea lor şi neîndrăznind să-şi ciuruiască poporul. Dar poate că sunt şi contribuabili care nu permit ca banii lor să nu se regăsească într-un minimum de servicii

I-am notat: vania, horaţiu, zamfir, culisele lu’ ulise, clujanu’, marius, valeriu ungureanu, rotundu, ragnar, maria

Lasă un răspuns

