„Models of the Heavens”

„Am dat de urma îngerilor”, îmi trece prin minte. Apoi nu-mi mai trece nimic. Aştept măcar un semn: nu ştiu ce fel de semn, nu ştiu de unde să vină semnul. E o aşteptare despre care nu ştiu nimic. Dar e în mine. Sunt semne în mine. „Imperii” de semne.

E o toamnă a răzvrătirilor. Pixurile, pixelii, jurnalele, ziarele, revistele abundă: „Manifest pentru o naţiune civică – Demnitate şi unitate!”

„Cetăţenii nu contează” pentru nimeni pentru că, în primul rând, nu contează pentru ei înşişi. 1000 de cărţi de psihologia mulţimilor de-aş citi tot nu aş înţelege indiferenţa noastră faţă de noi înşine ca popor! E necesar pronumele de întărire, de o mie de ori necesar. Dar tot nu ne spune nimic! Nicio voce nu e suficient de puternică pentru a mai trezi în noi vreun sentiment de revoltă. Suntem morţi. Suntem un popor mort. Un ne-popor.

Şi câte binecuvântări avem în ţara asta!

2 thoughts on “„Models of the Heavens”

  1. Ulise

    Am bătut toată ţara, dar, mi-au rămas nevăzute obiective pentru … încă o viaţă! Nici chiar în jurul Turzii, unde hălăduiesc mereu, nu am „bifat” toate obiectivele!

Lasă un răspuns

