Şerban Foarţă – „Rimelări”

Şerban Foarţă – Rimelări, Bucureşti, Editura Cartea Românească, 2005

Cum e vară/pe afără/şi căldură/grămăjoară/mestec coji de scorţişoară/din cafeaua neagr’-amară…

Asta mi se întâmplă pentru că azi a fost „clipa lu’ Foarţă”…N-am de gând a „recenza”, a critica, a cronica et caetera. Doar scriu ce-mi vine pen’ că-mi vine/a scrie chiar de nu-i (de) bine/ e de joac’-oleacă dacă/bolta-balta mă provoacă…

E greu să „deretic” prin poezia lui Foarţă…Din cuvânt în cuvânt, parcă încep să o iau la fugă. Ajung la final şi nu ştiu ce am citit…Am doar o stare de voioşie şi iar îmi vine a scrie…

Pe masa lu’ Foarţă/stă o foaie-n scoarţă/aşteptând semeaţă/un cuvânt din clanţă/clanţa n-are uşă/nici casa păpuşă/nici salcâmu’ floare/nici vaporu’ mare/jumătate-am zâs/juma’ sunt pe plâns/ni’ca nu mai scriu/din capu’ zglobiu/ pân’ ce în cerdac/n-o fi un pitpalac/cu penne la spate/şi-alte „rimelări„/bune la serbări/unde izbândesc/ăi care stârnesc/iuţeală-n peniţă/glorie-n mlădiţă/şi tot aşa/etcetera

O fi de bine, o fi de rău? Aşa cred că e aventura foarţăiană: suie-te, scoboară-te, adastă, acoperă, descoperă…afrodisiac lingvistic :)!

4 gânduri despre „Şerban Foarţă – „Rimelări”

  1. nuclearrr

    As vrea sa-l gust si eu, da’ nu pot:)
    Ma delectez cu poezia chineza
    a inceputului de secol 19, e curata, e limpede, e calda…

    • elaroseni

      Şi io am luat de la bibliotecă „Istoria literaturii japoneze”- Shuiki Kato (2vol.) şi „Dictionar de literatură japoneză”- Octavian Simu. Cât despre poezie, tocma’ mi-au venit cărţile de la CR şi de la Polirom (specialitate „relaţii pulbice, oferta super)…Aşa vreo 12, cu totul…De citit, nu glumă…:)

  2. nuclearrr

    Literatura japoneza,…asta merita!
    Stiu cativa autori, nu prea multi, cate un titlu de carte..o nimica toata:)
    Mai mult cinematografie nipona…moda,..si desene animate!

    Pr, deci. O sa vezi ca se repeta. Ceea ce e de spus o spui intr-o carte. Iar cea mai buna carte: cea de cazuri reale, scrisa onest. E vreuna?Cand e vorba de PR, practica e cea care conteaza. Nu te lasa furata de teorie…:)

  3. elaroseni

    Sunt multe informatii de actualitate – pt. noi – despre e-PR. Lucrez la un site de consultanta PR care este deocamdată off-line. Iar cărţile pe care le-am cumpărat au multă cazuistică în ele: gestionarea situaţiilor de criză ale unor corporaţii, culise ale marketingului politic şi multe, multe altele…

Lasă un răspuns

