old romanian banknote

8 thoughts on “old romanian banknote

  1. elaroseni

    Bunicii au ţinut bancnotele…sub cheie!🙂 Aveau ei seiful în care au adunat comori vechi, iar seiful l-am „moştenit” ( a se înţelege: „revendicat”) io! Mă rog, am avut pretenţia la anumite „lucruşoare” care nu au fost de trebuinţă altora din familie…

  2. viesparul

    am si eu o asemenea bancnota. poate ca in poza nu se vede prea bine, dar e desenata extrem de ingrijit, compozitia desenului este reusita si culorile sunt bine alese. o bancnota ce nu mi-ar fi fost rusine sa o folosesc…

    cu cele de azi sunt usor stingherit, sunt complet sordide.

  3. elaroseni

    ştiu şi io, viesparule? prima dată vrui să-ţi dau direptate, da’ p’ormă mă răzgâdii…Până mai am ceva românesc prin buzunare…Când om fi o apă ş-un pământ, cu un singur ban, o singură patrie şi un singur măreţ conducător…noi, trăitorii de pe aste meleaguri om ajunge mărunţişu’ mătuşii Ieuropa…Aiasta nu mă bucură! Da’ înţăleg şi ce vreai să spui…Ptiu, posomoroasă mă trezii….:)

  4. Alex M

    Foarte frumoasa bancnota!!! Vezi ca este o bancnota rara si foarte scumpa! Din pacate o ai in stare foarte proasta! Deci valoarea ei este mica….
    Si eu o am, dar intr-o stare putin mai buna! Nu foarte buna…

Lasă un răspuns

