radical din cal

ca să vedeţi că sunt un geniu matematic. fără discuţii. mereu între două peruci descopăr câte o ecuaţie. demonstraţii nu fac. aşa că va trebui să mă credeţi fără cercetări amănunţite că eu am extras radicalul din cal. nu era calul meu aşa că nu mi-a păsat de principiile fundamentale mai ales că eu mă bazez pe fund-amentul propriu

chiar dacă nu credeţi am reuşit eu şi nu altcineva să extrag un cal şi din economicul negativ de data asta fără radical însă cu multiple exponenţiale clientelare executând la manivelă executivul tangibil neabil debil

dacă vreun om de ştiinţă va dori să mă contrazică îl poftesc să-mi demonstreze că n-am dreptate. oricum nu înţeleg ce-mi demonstrează el deci el n-are dreptate. prefer demonstraţiile mărginite la a mă strânge de talie mai cu uşorul

dacă expresiile matematice sunt matematice expresiile literare se pot interpreta şi pot fi incluse în literatura inexactă ştiinţă pe care o dezvoltă doar cei care au lăsat şi zebra fără dungi expunând-o unui complex de inferioritate

orişicâţi orişicât mi-au atras atenţia că radicalul din cal poate duce la o măgărie eu mi-am susţinut literar grosolănia ştiinţifică însă am fost pusă la podea de calul majorat prin lege vs calul majorat prin ordonanţă

am chibzuit am vândut grajdu’ şi mi-am luat cântar care se pricepe să ardă calorii

iar din toate acestea în cele din urmă m-am ales cu un catâr

2 thoughts on “radical din cal

Lasă un răspuns

