osama bin laden

să întrebăm peştii…a murit? avea un glonte în cap?

preţul petrolului a scăzut/dolarul s-a apreciat/pe
masa mea aceleaşi lalele de plastic/acelaşi platou de cristal/
am încălţat aceiaşi pantofi din catifea/am ieşit în stradă/lumea vorbea/
despre bin laden/se făceau demonstraţii/se aduceau argumente/se
construiau pledoarii/pentru americani/pentru amărâţii de arabi/cotropiţi
de americani/nimic din realitatea noastră mizeră/
nu mai interesa/
 
bin laden stă printre peşti/căluţi de mare/râde/sunt mort?/a-
linierea/vietăţi ale apelor/eu sunt osama bin laden/am venit să vă
aduc sabia/netrebniciei mele/voi ieşi din ape/voi dărâma turnuri şi/catedrale
voi pune femeile să-mi apere trupul/cu trupurile lor inutile/copiilor
le voi da arme/omenirii îi voi pune/bombe în locul/ochilor ei creduli
m-au aruncat în ape?/voi ieşi din ape/apele mă vor da afară din ele/
 
mă voi numi altfel/ dar voi veni din nou peste voi/
 
sunt mort?ha-ha-ha! e un trucaj ordinar!/ să-ţi fie ruşine dinu…
ăăăăă barack obama
 
–––––––––––––––––––––––––––––––––––
Un foarte interesant articol:„Pakistan defends Bin Laden role”
(poate fi tradus aproximatv şi cu google translate)

Lasă un răspuns

