Claudia-Gabriela Marcu – „Nimic schimbat”

Claudia-Gabriela Marcu, Nimic schimbat, Editura Emia, Deva, 2011

Poeta Paulina Popa, directoarea editurii Emia, grăieşte despre autoare şi despre carte. Autoarea se află, cum altfel, pe muntele Chomolungma. Este la apariţia primului volum, momentele aceastea nu se uită niciodată (ştiu din experienţă🙂 ).

Previziuni? Unele optimiste, cu o condiţie. Să se ţină de cuvânt: „Să plec frumos, aş vrea, spre poezie,/Să uit de noaptea aceasta şi de pustiul/Care m-a sufocat,/Apoi a adus haosul în jurul meu.”

I-am dorit autoarei, în scurta mea prezentare din momentul lansării, să se abandoneze poeziei şi poezia o va răsplăti.

EGO SUM QUI SUM/EU SUNT CEEA CE SUNT  
Eu sunt ceea ce sunt…
Iluzie rătăcităîn poezie,
Paragraf neînceput,
Scripete rupt,
Iarbă
Într-un colţ de luminiş…
O paloare,
pe obrazul veştejit.
Eu sunt ceea ce sunt…
Ofrandă ploii reci de vară,
Lacrimă căzută brusc,
De pe pleoapele înlăcrimate,
Zâmbet şters cu radiera,
Râul neliniştit de dor…
Eu sunt ceea ce sunt…

6 thoughts on “Claudia-Gabriela Marcu – „Nimic schimbat”

  1. cenacluldinbar

    Ma bucur ca esti alaturi si astfel de creatori. Si indraznesc sa-ti fac urmatoarea propunere: Intrucat greu apar ecouri dupa lansarile de carte iar la lansari se spun mai mult cuvinte de politete, am lansat manuscrisul cartii mele catre cateva personalitati culturale ale urbei mele cu speranta sa primesc niste cuvinte mai consistente si sigure. am promis publicarea acestora la sfarsitul cartii mele si publicarea fotografiei autorilor pe coperta finala alaturi de 3-4 randuri.
    Draga Ela, daca ai timp si vrei sa insotesti in viitor o carte, nu numai pe mine de sarbatori:))) iti propun sa participi si tu la lansarea manuscrisului.
    Inteleg daca nu poti.
    cu pretuire, nicolae tudor

  2. elaroseni

    Apoi, cu mare plăcere, da’, nah, io nu prea sunt – încă – personalitate. Scrie-mi pe e-mail mai multe detalii şi, bineînţeles, tre’ să citesc şi io manuscrisul Nu „semnez” „în alb” !🙂

Lasă un răspuns

