„Poveşti de dragoste”, autori diverşi

(Poveşti de dragoste, Editura Liternet, colecţia S’MPA, 2011)

Prima poveste, care e drăguţă în felul ei, era să mă determine să închid cartea, nu din cauza autoarei primei creaţii, ci din cauza lectorului care a permis ciudăţenia; n-am înţeles: acţiunea se petrecea „(…)într-o primăvară târzie, chiar spre vară” sau iera „în vacanţa de vară”… Bun, poate ţine de sf…

Apoi, tot opintindu-mă, am reuşit să duc la bun sfârşit „proiectul zilei” – citirea cărţii -, iar la sfârşit mi-am dat seama de ceea ce a lipsit. Poveştile sunt drăguţe, „de” revistele femeia sau ioana, însă nu prea am găsit…literatura (am vrut să scriu valoarea literară). Printre cele 16 poveşti obişnuite sunt şi câteva excepţii: Ultima dată (Constantin Cocioabă), Parfumul (Ruxandra Predescu), Întâlnirea (Cristian China Birta), Dragoste de junkie (Bogdan Theodor Olteanu), Întâlnirea (Miruna Molodeţ), 344 de zile cu tine (Luiza Vrînceanu) şi Prima dragoste (Ana Maria Peride).

Editura Liternet are publicate o serie de cărţi digitale pe care le-am „savurat” cu plăcere, pe îndelete. Însă de data asta am rămas cam nedumerită…

Lasă un răspuns

