Acestui articol i-am acordat importanţă

După ce am citit articolul domnului academician Dinu C. Giurescu, nu m-am putut abţine şi l-am comentat. Amu comentariu conţine câteva năstruşnicii de exprimare, că, deh, graba mare, zăpăceşte scrierea corectă :)!  Aşa că iertată să-mi fie micimea ştiinţei scrierii în favoarea măreţiei ideii.🙂

ela roseni : *editat*plutacupaparude.*editat**editat* Nu de azi, de ieri m-a luat aşa cu frisoane vizavi de viitorul nostru ca naţiune. Sunt prea multe semne care converg spre direcţii pe care unii nu vor să le vadă sau să le accepte. Întortocherile frazeologice ale legilor, frazele cu înţelesuri multiple, mani*editat*rea (manipularea-n.m), pas cu pas, a românilor – cărora nu li se mai spune români ci \”public\”, \”targhet\”, \”locuitori\” (nu mai vorbesc de mulţime, prostime etc) – sunt tot atâtea metode de a micşora statul (statutul -erată, n.m.) de om şi de cetăţean. Cred că acelaţi lucru se întâmplă la nivel mondial, însă nu toate naţiile acceptă atât de uşor diminuarea importanţei ca cetăţeni ai ţărilor lor cum o facem noi. Nu suntem vigilenţi, acum când toată omenirea a devenit un \”câmp de luptă economic şi politic\”, şi doar o minune va mai păstra această ţară pe noua hartă a geopoliticii. Asta tocmai pentru că nu avem politicieni şi nu dezvoltăm o economie puternică deşi am avea cu ce, slavă Domnului!

                şoc! (cu PHOTO505)

Lasă un răspuns

