Bătăi de cap

Astăzi m-am trezit cu o uşoară durere de cap. Am băgat de seamă, cu alte ocazii, un lucru esenţial pentru mine. Dacă dau bătăi de cap altora îmi trec mie durerile de cap. Aşadar, cu puţinul meu egoism – tre’ să ai şi puţin egoism – şi pentru că nu vreau să fiu perfectă în această săptămână MARE, voi păcătui. Tot ce trebuie să mai fac: alegerea victimei pe care să o jertfesc durerii mele.

Ah, ce-mi plac răutăţile mele! :))) Prin urmare, asta este lauda: în dorinţa de a moderniza România, să rămânem de căruţă…la plug! Ca să vorbesc pre limba…băsărească.

Lasă un răspuns

