Benjamin Zephaniah – un poet pe care l-am îndrăgit de cum i-am citit primele versuri


 Normal, în cele din urmă mi-am făcut card la bibliotecă. S-a nimerit să fie Burnt Oak Library.  Se află la câteva staţii de Edgware, zona unde am două “case” în care sunt “cleaner”.   După ce am poposit cam 20 de minute la raftul IT şi PR am căutat “shelf”-ul poeţilor. Cam sărăcuţ… Însă această sărăcie mi l-a scos în cale pe Benjamin Zephanian, un poet rebel pe care l-am îndrăgit de cum i-am citit primele versuri din cartea Too Black, Too Strong. Acum citesc Propa Propaganda. Nu ajunge că scrie cum scrie. Mai şi cântă… Şi ţine speech –  uri despre poezie şi despre… Republica Engleză. Mărturisesc că ăsta ar fi “dezacordul” dintre mine şi el… În rest, sunt îndrăgostită “lulea” de poeziile lui…

His website

Găsiţi mai multe pe YouTube

DSCN7028              Eu, ieri, în Regent’s Park…

WatchShop

Posted on iunie 16, 2013, in carte, cultura, diverse, ela roseni, lectură, literatura, music, poezie, world culture and tagged , , , . Bookmark the permalink. 31 comentarii.

  1. Daca tu esti, in poza, cu barbia asta de granit,n-o sa mai am curajul unor comentarii in spiritul meu,
    Bine ca stiu! :)
    Onu

  2. Şi zâmbetul? Vine el, nu?! :roll:

    • Vine, a venit chiar mai târziu când un căţel s-a aşezat lângă mine, şi pe când mă pregăteam să “ne fotografiem” potăiuţa parcă a ghicit ce vreau să fac şi dus a fost! :)

  3. Hi, cu engleza cum mai esti? Esti in largul tau, sau esti in largul ei?! :-))) pe curand…

  4. Incearca sa iei legatura cu Alin Fumurescu, in americi.
    Pina era aici (la Cluj) era un om bun.Poate mai are o mina , de ajutor, de intins.
    Mult bine!

  1. Pingback: “Terrible World” by Benjamin Zephaniah | My soul - The country of the rising words

  2. Pingback: Zece ani şi un căţel | Florina Lupa Curaru

  3. Pingback: Toaletant de elefant | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  4. Pingback: Papagali cu “planete”

  5. Pingback: Cu Zamfir, am patru | Penelopa Întâia

  6. Pingback: Remember: Ulise (poze din arhivă) | Ulise al II-lea cel Ocoş

  7. Pingback: Transport agabaritic Bucureşti-Olteniţa

  8. Pingback: Reflexii: Fotograf

  9. Pingback: Reflexii: “Profesionalism” | Penelopa Întâia

  10. Pingback: Reflexii: Specific | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  11. Pingback: Reflexii: Bubureze | Florina Lupa Curaru

  12. Pingback: Happy week-end: Flori | Florina Lupa Curaru

  13. Pingback: Happy week-end: Dreptul la fofilare | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  14. Pingback: Happy week-end: Deschidere

  15. Pingback: Happy week-end: La pescuit | Penelopa Întâia

  16. Pingback: Turdeancă | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  17. Pingback: Plictiseală | Florina Lupa Curaru

  18. Pingback: Fără aur sau cianură

  19. Pingback: Pe chibrituri: Brăila, anii ’60 | Blog de Filumenistă

  20. Pingback: Brăila: Primul ajutor | Amintiri din filumenie

  21. Pingback: Iarăşi … Dor de Cetate | Penelopa Întâia

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 101 other followers

