Mă transform în… produs!


“Loviturile vieţii” :) îmi dau idei! Mă gândesc să mă transform în produs: PURPLETHINKER. Dacă tot avem tradiţie de la Brâncuşi. “Cuminţenia Pământului”  nu se prea potriveşte cu vremurile. Aşa că am updatat “Gânditorul”. În Londra am găsit cafeneaua “Shakespeare’s Head” – acum ştiu ce  va păţi şi capul meu :) – , aşa că maestrul Brâncuşi va trebui să suporte binefacerile marketingului.

Îmi doresc să mă vând bine, iar voi sper să treceţi, măcar aşa cu ochiul, pe situl unde m-am scos la vânzare!  :) În România nu am vrut să mă vând pentru că puneau alţii condiţiile! Aici piaţa e mult mai liberă.

head

12 responses to “Mă transform în… produs!

  1. “…Nimic nu se pierde, totul se transforma!”
    Dupa aceasta foarte scurta introducere, dar, la obiect, zic: I dont understand english, so… Is not possible to read You!
    Merci beaucoup.

  2. imaginea unui “haiku”!?!

  3. Tinem pumnii pt reusita!:)

  4. Chiar ii tzin, injerule..
    Mi-ar placea sa ai norocul pe care il meriti..

    • O să-l am! :) De când am venit aici, deşi numai eu ştiu prin ce trec, mă simt mai vie şi mai puternică! Am mai multă încredere în mine şi cred în faptul că “dacă vrei poţi muta şi munţii!”! Am plecat din RO la 48 de ani, nu m-a aşteptat nimeni în Londra, am ajuns, mi-am căutat locuinţă, job, am lucrat… Dar asta e altă poveste… Am ţinut jurnal… Şi voi scrie despre toate… :) Atunci când va veni timpul… Nu am regretat nici un minut că am plecat… Sunt multe de povestit…

Lasă un răspuns

